Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

BobSenklar

6. 5. 2011 23:46
Vaše starosti

bych tak chtěl mít. Nechápu, proč by měl stát přikazovat, co kdo bude nebo nebude dělat. A do svých oblíbených kuřáckých hospod chodíte proč ?

0 0
možnosti
J

Jack777

6. 5. 2011 23:23
...

Já jsem též pro absolutní zákaz kouření. Když je u oběda požádáte ať s tím počkají, tak jsou většinou nasupení a kašlou na to. No když to tedy nejde po dobrém :-)

0 0
možnosti
LM

lada222

6. 5. 2011 23:41
Re: ...

Proč nejdete na oběd do nekuřácké jídelny???

0 0
možnosti
AR

Finrod Felagund

6. 5. 2011 23:19
Škoda času na psaní článku

těm necivilizovaným barbarům to stejně nevysvětlíte. Holt musí vymřít velké části celých generací, pro většinu jejichž příslušníků to bylo přitažlivé; shodou okolností jde o tytéž generace, které mají problém s tím chápat, jak funguje právo a principy občanského soužití, jde o tytéž generace, které se řídí hesly jako "malá domů" či "nikdo to nezakázal, tak to klidně budu dělat, morálka je mi jedno" a podobně... Do té doby, než se to změní, to chce žít na nějakém normálním místě, doporučuji západní Evropu nebo USA.

0 0
možnosti
MR

TrueRobos

6. 5. 2011 23:57
Re: Škoda času na psaní článku

Já se tak strašně těším, až vás, pokrokové lidi, začnou stejně terorizovat podobné menšiny - muslimové budou žádat zákaz vepřového a alkoholu a hinduisti budou žádat zákaz hovězího. A samozřejmě, ultravegani budou žádat zákaz jedení všeho, co vrhá vlastní stín...

0 0
možnosti
JD

Krokodyl1

6. 5. 2011 23:03
Antikarma..

Přelouskal jsem pár stránek diskuze a nemá cenu k ní přidávat cokoliv dalšího. Doufám jen, že autor toho bezduchého blábolu, který sepsal do blogu, si přebere jednotlivé argumenty a hluboce se zastydí za tento výplod. I když o tom silně pochybuji. Pám Bůh nás ochraňuj před takýmito "konateli dobra" a majiteli jediných pravd :-P

0 0
možnosti
FK

plukovnik

6. 5. 2011 23:10
Re: Antikarma..

Kdo, nebo co je Pám Bůh? Dej si radsi cigo, treba to pomuze..

0 0
možnosti
2

20/40

6. 5. 2011 22:44
zakazovači, přikazovači, diktátoři...

Pokud vám daná hospoda nepatří nemáte co kecat do toho, jak je ten podnik provozován. Nikdo nikoho nenutí tam chodit.

0 0
možnosti
PK

Petr K_.

6. 5. 2011 22:31
proč pořád zakazovat ?

Když se vám nelíbí zakouřené hospody, tak tam nechoďte !Ale Proč to musíte zakazovat ostatním ?

Osobně jsem militantní nekuřák, ale problém s tím nemám, do zaouřených putik nechodím a nekuřáckých nebo dobře odvětraných hospod je taky dost. Tak chodťe tam. Dělám to už několik let a jsem spokojen a nepotřebuju nikomu nakazovat jak si může nakládat se svým majetkem či zdravím.

0 0
možnosti
JH

nibor

6. 5. 2011 22:45
Re: proč pořád zakazovat ?

Jsou prostě lidi, co musí ostatním organizovat život. V listopadu 1989 samozřejmě hze světa nezmizeli, jen teď mají méně možností.

0 0
možnosti
T

tru-and

6. 5. 2011 22:29
honím rád

Já taky honím rád a nemůžu se nikde na veřejnosti pohonit když to na mě přijde, taky musím čekat až přijdu domů :-D

Tak to snad může vydržet i kuřák, ne ?!!

0 0
možnosti
ZH

běžný ovčan

6. 5. 2011 23:01
Re: honím rád

;-D pohonit

0 0
možnosti
I

Invandrare

6. 5. 2011 22:25
mě už to nerozčiluje

do hospod a restaurací jsem přestal úplně chodit a když mi nějakej kuřák smrdí na zastávce, řeknu mu ať vypadne a když neposlechne, tak mu cigáro típnu.

0 0
možnosti
JM

calver1

6. 5. 2011 21:48
Něco tu nehraje

Mě by jen zajímalo, jak je to možné, že máte oblíbené kuřácké hospody.

0 0
možnosti
J

janduben

6. 5. 2011 21:46
nekurak

pro mne jako pro nekuraka by to bylo skvele, take nemam rad smrad z cigaret a smradlave obleceni, jenze pro mne jako odpurce totality je podobne prikazovani neprijatelne, proto mi bude stacit svobodny vyber, do nekuracke hospody vstoupit nebo ne

0 0
možnosti
MH

Martin_H

6. 5. 2011 21:57
Re: nekurak

Jste také jako správný odpůrce totality pro legalizaci alespoň měkkých drog?

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2053x
Jeden z autorů večerníčku Krysáci. Proplouvač různými médii - elektronickými i těmi tištěnými. V současnosti nejvíc zaměstnán portálem Vše o vaření, kde je šéfredaktorem.